'

'

مبادله مطلوب اطلاعات اقتصادی با استقرار طرح جامع مالیاتی

معاون توسعه مدیریت سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه با استقرار طرح جامع مالیاتی گام های مثبتی به منظور جلوگیری از فرار مالیاتی برداشته شده است، گفت: استقرار طرح جامع مالیاتی منجر به مبادله مطلوب اطلاعات اقتصادی شده است.

طرح دولت برای معافیت مالیاتی خانه های متراژ کوچک

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، جلسه شورای هماهنگی مدیران استانی وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور استاندار تهران، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان تهران و رئیس امور مالیاتی شهر و استان تهران برگزار شد.

طرح دولت برای معافیت مالیاتی خانه های متراژ کوچک

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایبِنا، عباس آخوندی‌ در حاشیه هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان با بیان اینکه نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان یک نمایشگاه بسیار بزرگ و عظیمی است، اظهار داشت: در این نمایشگاه تعدادی از شرکت‌های بزرگ صنعتی خارجی به صورت مستقیم و تعدادی از نمایندگان آنها نیز به صورت غیر مستقیم حضور دارند.

شرایط پرداخت غرامت دستمزد ایام بیماری به بیمه شدگان

به گزارش روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعیاستان همدان بر اساس ضوابط و قوانین سازمان تأمین اجتماعی، بیمه شدگانی که تحت معالجات پزشکی یا درمان های توانبخشی قرار می گیرند و موقتا" توانایی انجام کار را ندارند در مدت ایام بیماری، از سوی این سازمان غرامت دستمزد دریافت خواهند کرد.

معافیت مالیاتی کارفرمایان بکارگیرنده مددجویان بهزیستی

به گزارش  پارس نیوز داریوش بیات نژاد مدیر کل بهزیستی استان تهران در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: چنانچه بتوانیم بستری دائمی برای عرضه و فروش محصولات و دستاوردهای مددجویان کارآفرین تحت پوشش بهزیستی فراهم کنیم، زمین ایجاد اشتغال پایدار و همچنین فرصت توانمندسازی و مستقل شدن این افراد نیز فراهم خواهد شد.