'

'

تکالیف جدید مالیاتی صاحبان مشاغل ابلاغ شد

سید کامل تقوی‌نژاد با صدور ابلاغیه‌ای به مخاطبین/ذینفعان، امور مالیاتی شهر و استان تهران و ادارات کل امور مالیاتی تعیین گروه‌بندی صاحبان مشاغل موضوع آیین‌نامه اجرایی ماده ۹۵ قانون مالیات‌های مستقیم مصوب ۱۳۹۴.۰۴.۳۱ را جهت اجرا ابلاغ کرد.

تحقق ۹۹.۵ درصدی درآمد مالیاتی سال ۹۶/ پرداخت‌های عمرانی از هزینه‌ جاری دولت جا ماند

جدیدترین جزئیات بودجه عمومی دولت در سال 96 نشان می‌دهد تراز عملیاتی بودجه از رقم مصوب منفی 79720 میلیارد تومان در سال 95 به منفی 75370 میلیارد تومان رسیده که رو به بهبود است.

در ادامه بخوانید

عملکرد یکساله مالیاتی دولت / 96 درصد پیش بینی درآمد محقق شد

به گزارش خبرگذاری مهربه نقل از پژوهشکده پولی و بانکی، بررسی وضعیت بودجه عمومی دولت به استثنای درآمدها و پرداخت‌های اختصاصی در اسفند ماه امسال که از سوی بانک مرکزی منتشر شده نشان می‌دهد که ۱۶۷۵.۷ هزار میلیارد ریال از درآمدهای دولت به نسبت ۱۷۴۱ هزار میلیارد ریال مصوب در ۱۲ ماهه سال ۹۶، محقق شده است.

مصوبه افزایش حقوق کارکنان سازمان مالیاتی ملغی شد

بر اساس مصوبه دولت، سازمانهای مالیاتی و بهزیستی موظف شدند، ترتیبات قانونی مصوبه سال ۹۵ شورای حقوق و دستمزد در خصوص افزایش سقف امتیازات (حقوق کارکنان) را رعایت کنند.

36.5درصد درآمد مالیاتی آذربایجان غربی از بخش معقولات است

یعقوب مزرعه لی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به یانکه این میزان حدود سه هزار میلیارد ریال است، افزود: از این میزان 22 درصد شامل یکهزار و 850 میلیارد ریال مربوط به مالیات معوق از سال های گذشته بوده است.